Sale&Service (Amarapura)

Together mobile sale & service အ.ထ.က (၁) လမ်း လေးစုရပ်ကွက်ရုံးအနီး အမရပူရမြို့။............... TOGETHER MOBILE Sale&Service B.E.H.S (1) Street, near LaySu Qr Office, Amarapura. email:togethermobile.ama@gmail.com www.facebook.com/togethermobile.ama Wechat ID : togethermobile12

miui 9 update ရရိွႏိုင္မည့္အခ်ိန္

Xiaomi မွ Miui 9 နဲ႔အတူ Mi 5x ကို  စတင္မိတ္
ေပးလိုက္ပါျပီ ။ MIUI 9 ကို မိတ္ဆက္ေပးလိုက္ျပီဆုိေသာ္လည္း ယခုခ်က္ခ်င္းsystem update
လုပ္ျပီး သံုးစြဲရမည္မဟုတ္ပါ။
ယခု မွ မိတ္ဆက္ေပးေသာ အဆင့္သာရိွေသး၏။
အစ ပထမ အေနျဖင့္ Developer Rom ေတြသာထြက္ဦးမွာျဖစ္ျပီး Stable Rom မ်ားသည့္ သံုးေလးလ ေနာက္က်ျပီးမွထြက္မွာျဖစ္ပါသည္။

MIUI 9 ရဲ႕ China Developer Rom ထုတ္ေပး
မည့္ရက္စြဲမ်ားမွာ
August 11 ရက္တြင္ Mi 6, Mi 5X, and Redmi Note 4X Qualcomm အလံုးေတြသည့္ MIUI 9 china developer rom ကိုစမ္းသပ္သံုးစဲြနုိင္မွာ
ျဖစ္ပါသည္။
August 25 ရက္မွာ   Mi MIX, Mi Note 2, Mi 5, Mi 5s, Mi 5s Plus, Mi 5c, Mi Max 2, Mi Max 32G, Mi Max 64G/128G, Mi 4S, Mi 4c, Mi Note Pro, Redmi 4X တို႔အတြက္ MIUI 9 china developer rom မ်ားဆက္လက္ထြက္ရွိမွာ
ျဖစ္သည္။
September လေနွာင္းပိုင္းမွာ Mi 1/1S နဲ႔ Mi 2A ကလဲြျပီးက်န္ရိွေသာ Mi device အကုန္ရမည္ဟု
ေဖာ္ျပထားသည္။
၎တို႔သည့္ china developer rom အတြက္သာ
ျဖစ္ၿပီး china stable နဲ႔ global stable rom
Update ရရိွရန္ အနည္းဆံုးသံုးလ ေလးလၾကာၿပီး
မွ ရရိွႏိုင္မွာ ျဖစ္၏။

Share:

0 comments:

Post a Comment