Sale&Service (Amarapura)

Together mobile sale & service အ.ထ.က (၁) လမ်း လေးစုရပ်ကွက်ရုံးအနီး အမရပူရမြို့။............... TOGETHER MOBILE Sale&Service B.E.H.S (1) Street, near LaySu Qr Office, Amarapura. email:togethermobile.ama@gmail.com www.facebook.com/togethermobile.ama Wechat ID : togethermobile12

သင့္ရဲ့ Xiaomi ဖုန္း MIUI 9 တင္ဖို႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီရဲ့လား

Xiaomi ဟာ ဘတ္ဂ်က္ဖုန္းေတြ ထုတ္လုပ္ရာမွာ အေကာင္းဆုံးကုမၸဏီတစ္ခု ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိမွာ Xiaomi ရဲ့ ဖုန္းေတြကို MIUI ဗားရွင္း 8 နဲ႔အေထာက္အပံ့ေပးထားပါတယ္။ မၾကာမွီအခ်ိန္အတြင္းမွာ Xiaomi ကေနၿပီး MIUI 9 Update ကို ထုတ္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ၿပီး Android version 7 ျဖစ္တဲ့ Nougat အေပၚ အေျခခံထားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါ MIUI 9 Update ကိုေတာ့ Xiaomi ရဲ့ ဖုန္းတိုင္းရရွိမွာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ပိုင္းထြက္တဲ့ ဖုန္းတိုင္းနီးပါးေတာ့ support ေပးသြားမွာ ျဖစ္ၿပီး ဟိုးအရင္တုန္းကထြက္ရွိခဲ့တဲ့ ဖုန္းေတြကေတာ့ ရရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
Mi series ထဲကဆိုရင္ Mi4, Mi5, Mi5s, Mi5s Plus, Mi Note 2, Mi Max နဲ႔ Mi Mix တို႔က update ကို ရရွိမွာျဖစ္ၿပီး စိတ္မေကာင္းစရာကေတာ့ Mi3 နဲ႔ Mi Note တို႔ကေတာ့ MIUI 9 Update ကို ရရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ MIUI 8 နဲ႔ဘဲ ေက်နပ္လိုက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Redmi series ထဲကဆိုရင္ Redmi Note4, Redmi Note 3, Redmi Note2, Redmi 4, Redmi 4 Prime, Redmi 4A, Redmi 3s, Redmi 3 Prime တို႔ကေတာ့ MIUI 9 Update ကို ရရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Redmi Note, Redmi Note 4G, Redmi 2, Redmi 2 Prime နဲ႔ Redmi 1s တို႔ကေတာ့ update ရရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
Update ရရွိမယ့္ဖုန္းေတြ MIUI 9 ကို update လုပ္လိုက္တဲ့အခါ တစ္ခ်ိန္ထဲမွာဘဲ Android version 7 ျဖစ္တဲ့ Nougat ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။ မၾကာခင္ကာလမွာ Xiaomi မွ MIUI 9 ကို ထုတ္ေပးေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Credit: sunthitmyanmar.com
Share:

0 comments:

Post a Comment