Sale&Service (Amarapura)

Together mobile sale & service အ.ထ.က (၁) လမ်း လေးစုရပ်ကွက်ရုံးအနီး အမရပူရမြို့။............... TOGETHER MOBILE Sale&Service B.E.H.S (1) Street, near LaySu Qr Office, Amarapura. email:togethermobile.ama@gmail.com www.facebook.com/togethermobile.ama Wechat ID : togethermobile12

Mi Mix အျဖဴေရာင္ version ကုိထပ္မံမိတ္ဆက္လုိက္တဲ့ Xiaomi


Xiaomi ကျပီးခဲ့တဲ့ေအာက္တုိဘာလမွာတုန္းက ေဘးေဘာင္အနားသတ္မဲ့ Concept စမတ္ဖုန္းအျဖစ္ Mi Mix ကုိစတင္မိတ္ဆက္ေရာင္းခ်ခဲ့ပါတယ္။ ဖုန္းကုိေတာက္ေျပာင္လွပျပီးအပြန္းအစင္းဒဏ္အလြန္ခံနုိင္တဲ့အနက္ေရာင္ေၾကြကုိယ္ထည္နဲ႕တည္ေဆာက္ထားတာပါ။ ယခု ၂၀၁၇ ဇန္န၀ါရီ ၆ ရက္ေန႕မွာေတာ့ ၄င္း Mi Mix ကုိပဲအျဖဴေရာင္ေၾကြကုိယ္ထည္နဲ႕ထပ္မံမိတ္ဆက္လုိက္တာပါ။Mi Mix ကုိအေရာင္သစ္တစ္မ်ိဳးနဲ႕ထပ္မံမိတ္ဆက္လုိက္ေပမယ့္ အတြင္း System ပုိင္း ၊ ကုိယ္ထည္အစိတ္အပုိင္းအခ်က္အလက္အေသးစိတ္ကေတာ့ ေျပာင္းလဲမွုမရွိပါဘူး ။ အရင္ Mi Mix အနက္ေရာင္ version အတုိင္းပါပဲ ။Mi Mix White Ceramic version ကုိေတာ့ ဒီႏွစ္ဆန္းပုိင္းထဲမွာပဲစတင္ေရာင္းခ်မယ္လုိ႕သိရပါတယ္။Xiaomi Mi Mix ရဲ႕အခ်က္အလက္အေသးစိတ္ကေတာ့ေအာက္ပါအတုိင္းပါ။Xiaomi Mi MIX specifications6.4-inch (2040 x 1080 pixels) display with 17: 9 aspect ratio, 500nits brightness, 1300: 1 contrast ratio, 94% NTSC color gamut2.35GHz Quad-Core Snapdragon 821 64-bit processor with Adreno 530 GPU4GB DDR4 RAM with 128GB internal (UFS 2.0) memory / 6GB DDR4 RAM with 256GB (UFS 2.0) internal memoryAndroid 6.0 (Marshmallow) with MIUI 8Dual SIM (nano + nano)16MP rear camera with dual-tone LED Flash, PDAF, f/2.0 aperture, 4K video recording5MP front-facing cameraFingerprint sensor3.5mm audio jack, 192Hz / 24-bit DAC chipDimensions: 158.8 x 81.9 mm x 7.9 mm; Weight: 209 g4G VoLTE , WiFi 802.11 ac (2.4/5 GHz) MU-MIMO, Bluetooth 4.2, GPS, USB Type-C, NFC4400mAh (typical) / 4300mAh (minimum) battery with Quick Charge 3.0Credit:www.myanmarmobileapp.comwww.facebook.com/togethermobile.ama
Share:

0 comments:

Post a Comment